Efektywne podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o Business Intelligence

Pomagamy klientom w odkryciu kluczowej roli wykorzystania danych analitycznych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Oferujemy wysokie kompetencje zarządzenia największymi aktywami jakim stały się gromadzone dane. Budujemy i wdrażamy modele statystyczne dla optymalnych i zautomatyzowanych decyzji biznesowych. Mamy szeroki wachlarz umiejętności, pozwalający na zbudowanie skutecznych narzędzi analitycznych.

CO MOŻE ZROBIĆ AMA INSTITUTE?
  • Budowa narzędzi analitycznych
  • prognozowanie sprzedaży
  • analiza z zastosowaniem metody RFM (Recency,Frequency,Monetary)
  • Segmentacja klientów indywidualnych i stworzenie księgi produktów kupowanych przez tego samego klienta
  • Analiza i estymacja przyszłych zachowań klientów (predictive modelling)
  • Identyfikacja i analiza kluczowych zdarzeń
  • budowa i wdrożenie kluczowych działań
  • Analiza pustych półek (oszacowanie opportunity costs) i zbudowanie odpowiedniego procesu dla uzupełnienia stanów magazynowych
  • Zdefiniowanie działań w oparciu o segmenty / analizę RFM / predictive modelling
  • Modelowanie najbardziej efektywnych działań marketingowych i promocyjnych
  • Modelowanie optymalizacji kosztów dla łańcucha dostaw klienta
CO OSIĄGNIESZ PRACUJĄC Z AMA INSTITUTE?

Z nami rozwiniesz zdolności i umiejętności podejmowania kluczowych decyzji jako atrybutów niezbędnych do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Zbudowane narzędzia pomogą nie tylko w zaawansowany sposób śledzić wyniki przedsiębiorstwa, ale również zmienić wewnętrzne relacje między komórkami organizacyjnymi oraz usprawnić funkcjonujące procesy operacyjno-sprzedażowe. Wiedza o Twoich klientach z wykorzystaniem wypracowanych wspólnie narzędzi pozwoli na zbudowanie długofalowej i trwałej relacji z klientem; przyniesie także dodatkowe korzyści finansowe.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI