Podczas wykonywania swoich bieżących aktywności firmy transportowe potrzebują narzędzi analitycznych, wspierających podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych. Pojęcie silników decyzyjnych w niektórych branżach jest czymś bardzo powszechnym od dawna. Zdaniem AMA Institute, firmy transportowe mogą osiągać długotrwałą przewagę konkurencyjną poprzez wdrożenie odpowiednich narzędzi analitycznych.
Budowa i wdrożenie narzędzi wspierających kluczowe decyzje biznesowe



Co może zrobić AMA Institute?
AMA Institute w krótkim czasie może wdrożyć narzędzia analityczne, które w zautomatyzowany sposób, na podstawie danych historycznych, mogą wspierać w podejmowaniu odpowiednich decyzji biznesowych, wspierając takie obszary jak:
Kontrola i wsparcie codziennych decyzji biznesowych, związanych z zarządzaniem zleceniami klientów, korzystających z usług transportowych w celu optymalizacji wyniku finansowego
Ocena potrzeb i segmentacja istniejącej bazy klientów
Ocena i monitoring efektywności wewnętrznych procesów operacyjnych
Wykreowanie i wdrożenie niezbędnych standardów dla odpowiednich grup pracowniczych (działy spedycyjne, działy dyspozytorskie, pracownicy obsługujący pojazdy) lub kontrahentów oraz wdrożenie procesów monitorujących ich wykonanie
Co osiągniesz, pracując
z AMA Institute?
Dzięki współpracy z AMA Institute w krótkim czasie Twoja organizacja może wdrożyć narzędzia analityczne, które będą wspierać poszczególne, kluczowe decyzje biznesowe, osiągając wymierne korzyści finansowe. Nasze kompetencje biznesowe oraz menadżerskie pozwalają nie tylko wdrożyć narzędzia analityczno-informatyczne od strony technicznej, ale także uzyskać efekt utożsamienia się pracowników Twojej organizacji z danymi narzędziami.
Projektujemy rozwiązania i przeprowadzamy projekty wdrożenia w taki sposób, że wszyscy pracownicy czują się właścicielami budowanych rozwiązań, osiągając zwrot z inwestycji w bardzo krótkim czasie.