AMA-CRM
Sales Management©

Rozwiązanie AMA-CRM Sales Management© adresuje potrzeby w obszarze zarządzania sprzedażą. Celem rozwiązania jest optymalizacja procesów monitorujących i zwiększenie efektywności sprzedażowej.

Oferujemy:

AMA-CRM Sales Management© obsługuje następujące obszary:

Codzienny dashboard pracownika sprzedaży

  • wyznaczenie planu dnia
  • raport porównujący efektywność pracowników sprzedaży – benchmarking
  • podgląd online realizacji planów sprzedaży oraz wyliczenie wypracowanej premii
  • podsumowanie efektywności planu dnia pracownika sprzedaży
  • raportowanie poszczególnych zadań realizowanych w dniu pracy pracownika sprzedaży

Terminarz i planowanie

  • wsparcie w planowaniu i realizacji codziennych zadań pracownika sprzedaży
  • wyznaczanie codziennej listy zadań do realizacji na wybranej grupie klientów wyznaczonych przez narzędzie analityczne AMA-Next Best Action©

Kartoteka klienta

  • szybki przegląd bieżących danych klienta (klient 360°)
  • rekomendacje ofert indywidualnie dopasowanych do klienta
  • aktywne planowanie spersonalizowanych działań marketingowych
  • telemarketing z nagrywaniem rozmów
  • planowanie i realizacja spotkań
  • zadania związane ze zbieraniem dodatkowych danych o kliencie
  • podsumowanie skuteczności przeprowadzonych akcji marketingowych

Co osiągniesz, pracując
z AMA Institute?

Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu AMA-CRM Sales Management© Twoja organizacja osiągnie zauważalne postępy w zwiększeniu efektywności sprzedażowej. Dzięki naszemu doświadczeniu i wypracowanej metodologii AMA-Chess Logic© procesy zarządzania sprzedażą w ramach rozwiązania AMA-CRM Sales Management© będą przebiegać w sposób efektywny i zapewniający wzrost efektów sprzedażowych w krótkim czasie.

Zapraszamy do kontaktu