Organizacje często nie zdają sobie sprawy, jak wiele informacji już posiadają. Informacje te mogą wykorzystać w celu:
Segmentacja klientów oraz efektywne zarządzanie ofertą i sprzedażą
- Przeanalizowania i zidentyfikowania odpowiednich segmentów klientów, które odwiedzają ich sklepy
- Efektywnego zarządzania ofertą produktową
- Monitoringu i zarządzania sprzedażą, zarówno poszczególnych sklepów, jak i sieci sklepów
AMA Institute pomaga w pełni wykorzystać posiadane dane, osiągając przy tym wymierne korzyści, zarówno dla samej organizacji, jak i jej klientów.



Co może zrobić AMA Institute?
AMA Institute wypracowała unikalne narzędzie, które na podstawie danych paragonowych może odpowiedzieć na następujące pytania biznesowe:
Kim są klienci odwiedzający sklepy?
Jak sprawić, by klient kupował częściej i/lub więcej?
Jak zatrzymać klienta, by nadal kupował nasze produkty?
Jakie produkty warto wspierać?
Jak wygląda sytuacja w sieci sprzedaży?
Które sklepy potrzebują istotnych zmian?
Czy dany sklep powinien mieć podwyższony cel sprzedażowy?
I wiele innych.
Niezależnie od rodzaju produktów lub sektora, AMA Institute wdroży narzędzie raportowe i analityczne – Business Intelligence, które w sposób zautomatyzowany będzie analizować setki tysięcy danych oraz transakcji, pokazując w przyjaznej formie graficznej odpowiednie statystyki i analizy, ale również rekomendując działania, które warto wdrożyć w organizacji, aby z jednej strony – zwiększyć efektywność i wyniki finansowe organizacji, z drugiej strony – zwiększyć satysfakcję klientów odwiedzających sklepy.
Co osiągniesz, pracując
z AMA Institute?
Unikalne narzędzie, wypracowane przez AMA Institute, pozwoli wdrożyć w Twojej organizacji unikalny zestaw raportów Business Intelligence w rekordowo krótkim czasie. Osiąganie sukcesu rynkowego jest możliwe wyłącznie wtedy, kiedy kluczowe decyzje opierają się na twardych danych i analizach klientów.
Nie podejmuj decyzji wyłącznie w oparciu o wiedzę ekspercką – skontaktuj się z nami i zacznij być liderem rynku!